2009/07/12

Give me time a little (An important notice)

I tried various methods for a while.

But the problem was not able to be settled. The HDD was broken.

I have a friend make a PC. Perhaps I think that it is August that I can return to SL.

Give me time a little. I come back by all means.
And I want to make new nail.

Please send notecard to red post of Sirtony if you contact me.
Or please write it in the comment column of this blog.

Please tell it to me if I do not want to show your comment. And your avatar full name and e-mail address is necessary. I send an email to it.


あれからしばらく色々な方法を試しましたが、
結局問題を解決することはできませんでした。

HDDが壊れたことが原因だと思います。
後になって思えば、予兆と思えるような変な音や現象は
いままでに少し起きていました。


幸運にも、RL彼の友人がSLやフォトショップでの作業でも
サクサク使えるようなPCを作ってくれる事になりました。

まだ話をしてもらったばかりで、これからなので
今の段階ではハッキリと言えないのですが・・・・

おそらく、8月にはSLに戻ることが出来るんじゃないかと思っています。

家に家族のPCがそれぞれあるけれど、
どれもSLにログインできる環境を満たしていないため、
しばらくの間、ログインすることは出来ません。

その間の連絡についてですが、お急ぎでない場合は、
Sirtonyにある赤いポストにnotecardを投函してください。

今の状況では、対応できることにも限りがありますが、
何らかの回答を早めにほしい方については、SLアバター名を
フルネームでご記入のうえ、ここのblogの記事欄にご記入ください。

そのコメントについて公開を望まないかたは、その旨を一緒に書いておいて下さい。
その場合、メールアドレスも一緒にお知らせください。
そちらに返信いたします。

No comments: